Wednesday, April 22, 2009

abes dah

abes dah paper final aku yang pertama...
alhamdullilah..dari apa yang aku jawap...aku rasa aku bley dapat markat tinggi nih...
tapi sayang..aku nyer carry mark tak berapa nak bagus...sedih sangat...so...ada 3 paper lagik...exam yang membunuhku..harapan aku...aku berjaya dengan flying colour semester nih..sbb sem depan...lagik payah..lagik susah...tadi masa balik lepas exam...bebudak kat umah nih cakap...aku tak dapat asrama....adus..aje giller...maner nak duduk sem depan??xnak la dok umah sewa...sekarang dalam era menjimatkan kos hidup..pastu...g la pejabat desasiswa tuh tanya kedudukan yang sebenar...btol la...aku mmg tak dapat..bebudak umah nih pun ramai yang kena pindah...aduh...bley plak camnih...nak jugak dok asrama..tak kire...aper yang patut dibuat nih...kena jugak dok asrama....tapi cakap ngan kakak kat opis nih menyakitkan ati btol la...sabar la bebanyak...tengah2 hebat membuat muka kesian nak dok asrama...tetiba cik sheila datang..jeng2...so..discuss nyer discuss...merayu nyer merayu...akhirnya cik sheila cakap..kita letak awak kat block N la...bagi nama penuh..id ngan ic....yeeeehaaaaaaaaaa!!!walaupun block N tuh block yang ujung sekali...tak kesah la....layan kan aje...

0 comments: