Monday, August 24, 2009

hari ke 3 puasa

arinih dah tiga ari dah puasa...
aku semakin malas.....
kelas awal....kol 8....sedap jer aku bangun kol 715am...
baju tak iron..tudung tak iron...hegeh2 nak mandi lagi...
subuh pun lenyap camtuh jer....
turun bawan 750am..bus dah jalan...hampeh gak la pakcik nih..rajin plak dia jalan awal2....kola tak....rileks jer dia borak2 ngan kawan2 dia....naek bus kol 800am...sampai kat induk..kol 810am..lenggang lenggok...sampai kelas kol 815am...dok kejap jer...dr tuh cakap..kelas sejam jer....ya ampun....seronotnyer aku.....pastuh aku pun balik bilek dengan semangat nak study automation system...tapi biler sampai bilek..aku rasa..katil tuh lagi best dari nota 3 chapter tuh....hhhhhhhhhuaaaaaaaaaaaa....selamat tinggal nota2 ku sayang...
dengan sengalnyer...aku ponteng class petang....tak tau aku buat ape....baru jer half chapter 1..sedar2...dah kol 5 ptg.....yuk kawan2..g bazaar jom!!!

0 comments: