Wednesday, July 7, 2010

::kawan baru::

sekarang nih...
saya ada kawan baru...
kawan karib saya sekarang nih...
dia sentiasa ada bersama saya...
x kira saya g kerja...
kat umah...
dalam bilik...
balik kampung...
dia mesti berada dekat dengan saya...
siapa dia???



bila sapu kat belakang badan...
sangat layan...
untuk pengetahuan semua...
shoulder blade saya sekarang nih...
selalu sangat sakit...
risau jugak...
dah pergi jumpe dr...
dah makan ubat2 tu...
tp...
macam xde apa2 perubahan...
ada jugak tanya dr...
apa punca keadaan nih...
adakah sebab saya yang big size nih...
tp...
according to the dr...
bukan tuh...
penyebab shoulderblade pain ini...
sbb past injury due to sport and etc...
and antara sebabnya jugak adalah...
cara kita berjalan and berdiri jugak duduk...
saya akui...
saya mmg ada kebarangkalian...
or dah jadi habit buruk dah kot...
tend to hunch back...
nih lar akibatnya...
terpaksa menahan sakit...
sekarang nih..
duduk tak selesa...
baring tak selesa...
bahu rasa sangat stiff...
tensen bangat deh...
so...
pada kawan2...
jangan nak bongkok2 kan badan...
bila jalan, berdiri or duduk...
biar lar...
orang nak kata jalan mendada or what so not...
dr tahan sakit macam saya sekarang nih...


p/s: shoulderblade pain is killing me...ada sapa2 tahu...apa2 ubat or treatment untuk penyakit nih...info2 k...

0 comments: