Thursday, November 11, 2010

::go away::

sebenarnya sangat dah lama tak update pasal experience saya dengan pb...
hahaha...
sebenarnya...
macam dah tak ikut pun perkembangannya...
tengok...
dulu beria cakap nak update daily or weekly...
sampai sudah lar tak update...
2-3 hari lepas...
saya ada berborak dengan orang yang introduce kat saya...
nurul @ etai
then dia ada tanya...
macam mana lepas 3 bulan pakai pb...
saya macam x tau nak cakap apa...
setahu saya cuma belakang saya dah tak sakit...
saya dah tak suffer shoulder blade pain...
which is...
mmg itu pun yang saya harap kan bila saya pakai PB nih...
then...
conversation tuh end like that jer...
then jumpe one of my friend kat jj seremban 2...
dia cakap mcm nih...
eh...badan u nampak tegap lar...walaupun u besar tapi nampak fit...
saya mcm tergamam sebentar...
tp macam malas nak percaya...
sbb ari2 tengok cermain...
saya nampak saya yang gedabak nih jugak...
disebabkan rasa nak membuktikan sesuatu jugak...
balik jj terus g mandi...
masa mandi tuh baru saya notice...
yang kulit kat peha saya nih semakin licin...
mana calitan dan contengan selulit kat kaki nih...
honestly macam terbangak jap...
btol ker nih...
then tengok plak kat kelengkang...
pada yang big size mcm saya mesti menghadapi masalah yang sama...
sbb masa kita berjalan both of our peha akan bergesel so dia akan ada kesan2 hitam kat area tuh...
and dr jugak cakap...
kalo ada kesan2 hitam kar area kelengkang, bawah ketiak and pinggang...
itu adalah kesan toksin yang banyak dalam badan kita...
tp semalam saya tengok dah almost tak nampak...
senyum sorang2 kat dalam toilet boleh???
sbb happy sangat...
semalam belanja opismate makan gorang pisang and minum teh ais...

so...
those yang nak pakai PB nih...
saya tahu memang agak mahal...
tapi sangat berbaloi to invest on this thing...
honestly...
saya pun x abes bayar lagik nih...
buat monthly installement...
maen pakai jer...
and for ur info jugak...
consultant - consultant expert PB nih akan turun KELANTAN esok...

NURUL - 0192172608
KAK LIZA - 0192666160


they will give u free consultation and trial...


p/s: semakin bersemangat nak pakai PB

4 comments:

bobo comel said...

hai ida,,,saya dtg singgah..
well u know nurul @ etai ? she's my officemate :p

aZZa said...

ida.. aku penah pki PB dulu.. kejap je la sbb nak kawen punye psl. pastu aku punyer koset tu ada seluar je skg. yg bju ntah mane. leh ke beli baju saje xnak suar?

Ida Fahani said...

azza:buleh2...bagi aku no ko...nnt bley jumpe..

Ida Fahani said...

bobo comel:mekasih sebab singgah..yup i know her...my classmate back in secondary school