Wednesday, March 2, 2011

Premium Beautiful Measurement

Kepada yang nak beli PB...
yang saya tak dapat nak meet and measure u guys personally...
u bley refer pada measurement point yang diperlukan untuk identify ur PB size...
measurement ni sangat-sangat penting ok...

Measure your

1) Bust (dada/ puncak)



2) Underbust (bawah dada)



3) Waist



4) Buttock (punggung)



and satu reminder,
bila u all buat measurement tu make sure guna unit centimeter (CM)
bila dah measure just email, text or PM me thru Facebook ur measurement details



p/s: Masa mula2 pakai, saya pakai set PB size yang paling besar which is size last kalau tak saya kena special order...sekarang???set PB saya dah longgar..so ladies, jangan tunggu sampai macam saya k...nnt xde size dah baru nak carik...no point!!!

0 comments: