Thursday, April 1, 2010

04:14:14 , 01.04.10

dalam waktu mcmnih saya masih belom pun lelapkan mata since saya bangun kol 8.30 pg,31.03.10...hahaha..dah nak dekat 24hrs saya tak tido..kenapa???semua kerana MR. PS itu..saya terpaksa..berkorban untuk dia..saya letih..saya blur...saya blank...saya dah tak tau nak buat apa dah dengan awak ni MR. PS...kenapa semua orang kejam...apa akan jadi kalo saya tak mampu untuk siapkan awak MR. PS..awak tolong lah..jangan hukum saya...saya dah tak mampu lagi...saya mohon pada awak...tolong bantu saya kali ni je...for the last time...saya amat berharap sangat awak memahami keadaan saya...kesian la kat saya...dah xe daya dan idea dah untuk awak...


p/s:pada siapa2 yang nak amek master...pastikan anda..anda dan anda bersedia..mental,physical,financial..semua mesti kukuh...mesti gagah berani..once you step in u will know...how suffer u will be....

tolong Tuhan...saya berdoa agar semua akan baik2 sahaja...

0 comments: