Wednesday, June 2, 2010

::midnight fantasy::

sudah jatuh chenta dengan bauan ini...
semalam..jalan sorang2 kat shoppingmall...
pastuh singgah la kat booth jual ODP...
try2 tester kat situ..
then tersuke kat yang satu nih...
belek nyer belek...
almaklum lar...botol nyer kecik sangat..
for sure tulisan nyer pon kecik...
"alternative to BS Midnight Fantasy"
OMG...sangat lar menarik hati...
dengan pantas...g perfume counter...
dan mencari....
taaaaaaaadaaaaaaaaa....



hahaha....jangan terpedaya yer...
saya hanya baru survey je...
budjet bulan nih...
menghalang saya untuk beli...
si harum manis di atas...



p/s: nak g beli ODP dulu lar...atleast ada gak aura si harum manis~~

2 comments:

ummul said...

ida fahani...kamu sihat ke? saya kangen bangat sama kamu...

Ida Fahani said...

ya ampun ohm....aku pun kangen bangat sama kamu...aku baek2 aja deh..kamu g mana sih??