Friday, August 13, 2010

::day 2 & 3 ::

sorry...
saya bz dua hari nih...
x sempat nak update pasal experience saya...
honestly...
masuk hari kedua and ketiga...
saya dah mula get use dengan dia...
dah rasa selesa sket nak pakai and also masa yang diambil tuk pakai benda nih pun dah semakin singkat...
x macam first time try tuh...
hambek ko...
berpeluh2...bersungguh2...
and the best thing is...
saya mmg dah kurang membongkok kan diri...
which is good lar kan...
and dah mula rasa...
my shoulderblade dah x berapa stiff sangat dah...
even the pain is still there...
tp...melalui pengalaman...
bila shoulderblade tu dah x keras...
insyaAllah by time...
sakit tuh akan hilang...
saya sangat berharap...
kesakitan ini dapat pergi jauh dari saya...
tolong...
im begging u Mr. Pain...


p/s: saya agak berpuas hati sekarang

0 comments: