Friday, August 6, 2010

::kesakitan::

sedih sebenarnya...
lately nih...
kesakitan pada shoulderblade...
semakin menjadi2...
xtau nak buat aper dah...
makan ubat pun tak jalan...
tempek koyok pun x mahu...
ameltz yoyo-yoko tuh pun dah nak abes sebotol...
tapikan...semalam i found something...
thru someone yang saya memang dah lama tak jumpe...
serius happy jumpe dia semalam...
and she bring something yang saya rasa boleh nak cure kan kesakitan melampau yang saya tanggung sekarang...
saya bukan percaya tanpa usul periksa k...
saya percaya sbb dia jugak ada problem yang sama...
but then...bila dia used that thing...
and she is getting better...
haha...siapa dia dan aperkah benda itu???
jeng-jeng-jeng...
nnt ya kawan2...
saya akan revealkan...
all this thing bila saya dah try...
and saya dah dapat rasa perubahan nya...
then baru boleh saya war-war kan kat sini...
boleh lar nak suggest2kan kat yang lain2...
tp..saya dah ada rasa keyakinan nih...
benda tu dapat tolong saya...
even tak sembuhkan sepenuhnya...
atleast...
kurangkan kesakitan yang saya alami nih...


p/s:saya akan jumpe dia and try benda tu isnin nnt...so...entry selepas isnin...baru boleh cerita pasal dia ok...

0 comments: