Thursday, September 2, 2010

::3 weeks::

so far...
dah tiga minggu saya pakai PB...
saya start pakai sehari sebelum puasa...
so...
saya nak highlight kan kat sini...
beberapa achievement yang saya dah nampak...
saya sendiri dah rasa lepas guna PB...
saya bukan nak promote benda nih...
without bukti yang nyata...
sebab saya dulu pun skeptical dengan semua benda2 macam nih...
sebenarnya ada orang dah introduce kat saya lama dulu...
tapi...
saya buat endah tak endah...
pastu bila saya nampak perubahan kat kawan saya...
and baca testi dari FB dia...
baca blog dia
saya redah jer try benda nih...
honestly...
saya tak abes lagi bayar duit benda nih...
berhutang ngan kawan saya tuh...
hahaha...
panjangnya intro...
dah2...
meh citer pasal perubahannya plak...

1)Motif utama saya pakai PB nih adalah kerana saya dah tak tahan dengan kesakitan pada shoulderblade a.k.a urat belikat saya nih...nak tau kenapa saya sakit...ni sebab sport injuries...saya dah suffer sakit nih for more than 4 years...lamakan???tuhlah dia...ignorence...bila dah sakit tahap tak ingat baru nak terhegeh2 cari ubat...tak2...bukan saya tak berubat...saya g klinik...g hospital...even pegi berurut...hilang sekejap...tapi nnt akan sakit balik...tapi...after 3 weeks nih alhamdullilah...sakit tuh dah beransur2 hilang...and sekarang nih...xdelar hilang terus...but dah mild lar kesakitannya..yerla...katapun baru 3 minggu...penyakitnya dah bertapak 4 tahun kot...

2)Disebabkan kesakitan di atas...saya mmg tak boleh nak pakai heels...kesiankan???kalo saya pakai...konpem rasa cam nak nangis...sakit beb...dr betis sampai ke urat belikat sakitnya...so..kasut saya semua adalah kasut or sandal flat or even worst saya pakai sliper jepun jer...g kerja pun sama camtuh gak...tp..hari tuh try pakai heels g kerja...and kelas plak penuh full slot tp alhamdullilah...saya x rasa sakit pun...:) maksudnya...saya boleh beli heels untuk raya nih...

3)Yang nih...impress jugak...saya ada satu baju kurung nih...ehhh satu ker???banyak jer sebenarnya...semua dah tak muat...sempit...then last week tuh try lar pakai...weee...sudah berjaya memasukkan diri kedalam baju tuh semula...waaa...suke2...walaupun xlar longgar lagi baju tuh...tapi boleh pakai semula adalah sesuatu yang menggembirakan...

dah...3 jer...banyak aper untuk 3 weeks nih...
honestly...worth to try...
kalo xde duit cam saya nih...
buat jer la installment...
tapi kalo bayar cash dapat diskaun RM 200...


p/s: tak aci...beli cash dpt diskaun!!

0 comments: