Wednesday, December 1, 2010

:: kurus sebelum konvo ::

Alhamdullilah...
sampai jugak ke penghujungnya...
InsyaAllah akan berkonvo...
tapi saya nak nampak lain masa konvo...
sbb mungkin ni convo yang terakhir untuk saya...
honestly...
saya dah tak larat...
PhD tu tak tau lar saya mampu ke tak...
ramai yang cakap...
sayang kalau x buat PhD kalo dah ada Master...
tapi saya tak yakin...
saya mampu ke tak...
berbalik kepada subject saya nak nampak lain masa hari konvo...
sebab apa...
sbb pro chancellor saya TMJ...
wink...wink...
saya giller...
hahahaha....
xla...
saya nak nampak kurus before convocation saya nnt...
serius...
mahu nampak cantik dalam gambar...
saya sedang mencabar diri saya sendiri nih...
saya mahu kurus sebelum konvo saya nnt...
lagi 5 bulan nih...
saya MESTI...MESTI...MESTI...
kurus sebelum konvo...


p/s:saya sedang berusaha

0 comments: