Friday, December 3, 2010

:: PB update 1::

acctually...
saya tak berapa nampak perubahan dia...
i mean...
orang kata pakai PB bley kurus...
tapi sebab utama saya adalah INI
and Alhamdullilah saya dah tak suffer for this lagi...
sakit dia dah hilang sikit-sikit...
and after 3 months of using PB...
saya dah tak pernah pergi clinic sebab nih...
tak pergi farmasi utk beli koyok...
sangat amazed sbb saya dah suffer for 4 years dah...

tapi...
pagi tadi...
belek2 buku nota lama...
saya terjumpa balik measurement saya masa memula etai ukur size PB saya...
mak aihhh besarnya saya...
malu nak tengok...
measurement nih based on 4 point...
kenapa 4 point???
ini lar point2 berharga wanita...
percaya atau tak nnt u tengok urself...
ni measurement before pakai PB k...
sehari sebelum i dapat my set...
etai measure kat toilet A&W Seremban...

Measure your

1) Bust (dada/ puncak) = 118 cm

2) Underbust (bawah dada) = 99 cm

3) Waist = 100 cm

4) Buttock (punggung) = 123 cm

tuuu diaaa size buah pear dr china yang bagak besar...
besar2 pun mahal occaaay...

then...
zzuuuuppppp...
terus pergi tandas kat office...
bawak measuring tape...

1) Bust (dada/ puncak) = 108 cm

2) Underbust (bawah dada) = 85 cm

3) Waist = 86 cm

4) Buttock (punggung) = 113 cm

i nak pengsan...
x bley nak cakap apa dah...
it all about numbers~~~
kalo total2...
i dah lost about 42 cm...
OMG...
nampaknya misi INI akan tercapai...


p/s: Thanx to PB...i LOVE u...if korang tak percaya...call me 0123939692...u boleh tengok live terus...

0 comments: