Sunday, January 30, 2011

:: Period ::

period saya mmg tetap sejak 4 bulan lepas...
sekarang ni saya dah dpt agak dah tarikh saya period...
ada orang yang period cycle dia 28 hari, 30 hari, 35 hari...
dulu saya mmg x bley nak tau period cycle saya berapa...
tapi sekarang alhamdullilah...
saya dah boleh agak dah bila saya akan period...
and yang paling pentingnya...
xde dah period pain...
kalo dulu...
bila nak period jer...
pinggang rasa mcm nak tercabut...
perut rasa berpusing2...

pastu...
satu lagi yang saya noticed...
period saya cepat kering...
and mmg btol2 kering...
xdelar berekor2...
senang sket nak mandi hadas...

2 comments:

Ashizu said...

kalau dh solve irregularity period ..Insya Allah dah takde problem untuk get pregnant lps kahwin nanti.

Ida Fahani said...

hehe...aku x kawen lagi...
but then...sangat lar advanced...
preparation nya kan