Thursday, October 7, 2010

:: F - Family ::

mereka semua adalah segalanya bagi saya...
saya sentiasa nak yang terbaik untuk mereka...
kesihatan...keselesaan...kebahagiaan...
semua yang baik2 saje...
yang terbaik...
saya tak tau lar ape yang saya rasa kalau saya jauh dr mereka...
mcm x dapat nak bayang kan or lebih senang tak nak bayang kan...
saya selalu terfikir...
ape yang orang laen rasa bila dah lama tak balik kampung...
raya pun tak balik kampung...
sungguh saya tak dapat nak terima keadaan itu...
tolong lar...
saya tak mampu...
semoga Tuhan tetap kan hati dan perasaan saya...
sentiasa sebegini...
untuk keluarga saya...
saya selalu doa supaya saya dimurahkan rezeki...
saya nak ada banyak duit...
saya nak share semua dengan keluarga saya...
bukan apa...
kalo ada rezeki yang lebih...
dapat lar bagi monthly allowance yang lebih pada keluarga...
kalo ayah atau ibu saya sakit...
dapat bantu diorang dapat treatment yang terbaik...
haaish...
sangat berharap...
saya mampu lakukan yang terbaik untuk keluarga saya...
dan jugak...
untuk dua cinta hati saya itu...


p/s:dah dua kali saya tolak peluang kerja sbb tempat tuh jauh dari keluarga saya...

0 comments: