Wednesday, October 20, 2010

:: R - Recreation ::

lain orang lain ragam...
pada saya...
terapi paling best and terbaik untuk diri sendiri...
atau aktiviti rekreasi yang paling mujarab bagi saya adalah MELANCONG a.k.a HOLIDAY...
xtau kenapa...
sangat berharap...
dapat pergi bercuti...
at least sekali dalam setahun...
lepas balik bercuti tuh...
serius akan rasa sangat release...
banyak dah tempat saya pergi...
tapi...
masih banyak lagi dalam list saya...

1. Sipadan Island



I love the clear water...
Syurga Hidupan Bawah Laut...
Sila tunggu yer wahai sekelian makhluk Tuhan di bawah sana...

2.The Datai Langkawi



Percaya tak malaysia ada resort secantik nih...
honestly...
banyak kali dah pegi langkawi but not even once stay kat sini...
sebab mahal...
tapi serius sangat terpesona...
FYI, for those yang baca buku...
1000 places to see before you die
Datai is one of them...
info sket pasal datai nih...
this is the point where andaman sea meets with melaka straits kalo x silap...
nak info lagi...
sila guna en.google or baca buku di atas...
saya ada...
nak pinjam??


3.Bali



Hotel nih nama dia Villa Kembali...sangat javaness touch...suke2!!!!


mungkin ada orang kata...
shopping is their recreation activities...
tapi...
travelling...
holiday-ing...
xke kita akan bershopping sekali...

sekarang...
saya tengah berfikir...
duit...duit...duit...


p/s: jom join saya buat duit

2 comments:

Suziey said...

hai old schoolmate.... i am reading your blog... jgn lupa singgah and follow blog i tau....

Suziey said...

number i 0172122947