Tuesday, October 12, 2010

::O - occupation::

ntah...
bila cakap pasal kerja...
sungguh rasa xde mood...
sebenarnya sangat berharap...
x payah kerja...
tapi setiap bulan duit masuk...
masuk lebih dari gaji yang sekarang...
fuh...
nikamtnya dunia kalo macamtuh...
bukan lar tak bersyukur dengan kerja yang sekarang nih...
tapi honestly lar kan...
saya penat dengan semua nih...
kalo tak dengan officemate...
mesti dengan management...
even kadang2 dengan pak guard pun menjadi masalah...
so far...
alhamdullilah saya dapat officemate yang baik...
yang ada masa susah n senang...
yang dah kenal keluarga saya...
tp...
saya kadang2 ada masalh dengan mangementnya...
ntahlar...
saya tau n paham...
mereka semua orang atasan...
tapi...
kami nih macammana???
sudah2...
saya malas nak cakap pasal mereka...
ada jugak orang tanya...
ko dah blaja tinggi2 at last ko tak nak kerja...
ko biar btol...
honestly lar...
saya belajar untuk diri saya...
kalo bleh saya tak nak kerja dengan orang laen...
susah sebenarnya kena selalu ikut telunjuk orang laen...
serius sangat sakit hati kalo kita kena buat benda yang kita tak sepatutnya buat...
kena masuk n kuar kerja pada masa yang sepatutnya...
tolong lar...

i want to work with my own pleasure and time boleh???


p/s: saya sedang berusaha untuk itu...nak kerja with my own time...saya yakin saya boleh...

0 comments: