Thursday, February 11, 2010

Mr. M

Sekejap jer...sudah sampai pertengahan bulan feb dah...
rasanya baru jer buka sem arituh...nih dah mid sem break dah...
di sebabkan keadaan yang semakin meruncing...saya mintak sangat pada En.M...pergi jauh2 dari saya boleh tak..saya tak perlukan kehadiran awak buat masa ni...dan kalau boleh...awak tak perlu ada dalam diri saya...hidup saya...saya nak hidup sendiri...saya rasa hidup saya akan lagi teratur tanpa awak...saya boleh uruskan diri saya sendiri...terima kasih sebab bertandang dalam diri saya selama nih...terima kasih sangat...sebab kalo awak takde...mungkin saya bukan saya yang hari nih...tapi awak..cukup lar setakat ni saje k...saya dah tak mampu lagi...mungkin satu hari nanti..saya perlukan awak...tp..untuk kesekian kalinya..tolong lar pergi dari hidup saya...saya merayu pada awak k...

p/s: saya nak teman baru...Mr. R

2 comments:

SurayaHarris said...

siapa mR M dan MR R ni..ida dah jd player eh..

Ida Fahani said...

hahaha..suraya sila carik siapa mereka