Thursday, February 4, 2010

* PS 2 *




motif untuk tajuk dan image?meminati atau mengidam PS 2?sedang berangan untuk membeli PS 2 sebagai gadget peliharaan???hahahaha...saya bukan penggemar gadget2 seperti itu...saya dalam kata lain nya tidak gemar bermain game atau lagik senang..x pandai maen game sebenarnye...ekceli...PS 2 cube untuk menerangkan bahawa saya sekarang berada dalam genggaman atau jajahan Projek Sarjana 2 (PS 2) a.k.a Project Sakit 2...saya perlu settle kan ini beserta dengan well written thesis untuk grad master saya dengan jaya nya...semuanya kene settle b4 19.4.2010...waaduh2..hati semakin cuak...otak sudah tidak boleh berfikir...semua masih belum settle...sana tak habis...sini tak siap...
sudah masuk bulan Feb nih...waduh2...kok pantas banget deh...
mengikut perancangan awal untuk project sarjana 2...ini adalah bulan terakhir untuk saya settlekan semua design phase project saya ini...and first 2 weeks of march adalah masa untuk phase yang kedua akhir...testing and troubleshooting...3rd week of march sampai 2nd week of April tuh masa saya untuk settle kan writing saya yang ntah hape2 ntah...Tuhan...permudahkan lah segalanya...berikanlah kekuatan untuk menghadapi semua ini...

*sigh*

semoga semuanya kan baik2 sahaje

0 comments: