Monday, March 8, 2010

cari

sedang mencari hadiah yang sesuai untuk seseorang yang mempunyai ciri2 berikut:

1) hadiah tuh nnt mesti lar boleh di gunakan and di manfaatkan....

2) hadiah tuh mesti lar best walaupun harga dia x mahal..[saya tak mampu nak beli hadiah yang mahal2]

3) yang paling penting hadiah tuh si penerimanya suka semperna achievement dia...

sorry yer saya tak dapat datang...hadiah tuh pun nnt ntah biler saya boleh bagi kan...


p/s: ada suggestion ape2 tak? saya sangat buntu!!

2 comments:

SurayaHarris said...

kalau lelaki kasik dia wallet..dekat dan selalu dia nampak dan akan ingat kau..

kalau kawan perempuan:kasi dia kad dan purse...woot woot..

ps:kalau konvo kan kasi frame yg tulis konvo ke pape ke..kt memory lane byk

Ida Fahani said...

hahaha....aku terpikir gak camtuh..ntah la...cam tak sure plak....