Thursday, March 4, 2010

Dapo KBR

entry ni adalah kesinambungan untuk entry before nih...
title entry nih adalah merujuk kepada tempat makan yang paling best untuk saya...x kisah lar korang on diet ker apa..there are a lot of choices yang korang boleh pilih dr menu dia...saya suka makanan dia..saya suka surrounding dia...saya tak boleh nak cakap camner dah pasal tempat makan yang best nih...for ur info...my mum and dad adalah pelanggan tetap this place..tiap2 malam diorang g makan kat sini...saya pulak menjadi pelanggan tetap when weekend...



the price tak de la mahal sangat..sangat ok hargenya...kalo sangat takde duit pun..u come and bawak RM 10 jer and u will get this...



RM 9.90 jer sebenarnya...but then korang akan kenyang tahap gaban...ada nasi gorang..ikan cencaru bakar...kerang bakar bercili and teh o ais limau...kalo u guys tak kenyang lagik...saya xbley nak kata apa k....

and yang paling penting...saya suka sunset dia...heart the photo so much







p/s: suraya...weekend nih..kalo ko datang..aku bawak ko g tempat nih

3 comments:

SurayaHarris said...

pasti datang..=)

Ida Fahani said...

datang tau...tapi call aku dulu k

Anonymous said...

Verry dissapointed..dah sampai tmpt ni (yg mmg dicari & teringin pergi slma ni) last night tp da salah masuk restoran....
Lg sad couse missed menikmati keindahan panorama senja...:(((