Tuesday, March 9, 2010

saya dan aida

hari ni..saya dan housemate saya aida akan meghabiskan masa...membuang masa...kat makamal rekabentuk litar...sangat tak sedap kan bunyi dia..compare tu circuit design lab...aper tujuan kami di situ???bermain bersama printer layout...pcb board...dry film...pcb cutter...etching acid...and dryer...huhu...sangat best plak rasa nya...hehehe...cukup2..mungkin ini yang terakhir..saya sudah tidak mahu terlibat dalam sendikit ini lagi...cukup lar selama ini...saya terpaksa lakukan ini semua...huaaaargggghhhh.....


p/s: aida...bestkan kite memain kat lab tadi...sila upload gambar dengan cepat dan pantas...

2 comments:

SurayaHarris said...

aku hutang kau time plan eh..nanti eh ida..aku serius tak tau aku letak mana..aku ks hard copy nak?

Ida Fahani said...

bley la suraya...sudah malas mau pk dah ngan benda2 ni