Wednesday, March 3, 2010

family makan2

erm...entry yang lepas...dah cerita pasal birthday party cinta hati saya...tp..party tuh x habis kat umah jer...malam berikutnya..me and my family..sepupu..uncles and aunties g makan2 lagi...this time kat tempat makan yang baru bukak kat my kampung...walaupun kampung saya nih jauh...tp...sangat best..tepi pantai..nama tempat makan tuh -- medan ikan bakar terapung kuala sungai baru and our fav restaurant is Dapo KBR ( kak linda..kite dah tolong pomot ur place nih..xde makan free ker???)...makanan kat situ mmg terbaek...saya boleh cakap BEST IN TOWN lar...x kesah lar...korang nak makan seafood yang sangat fresh ker...(cicah ayer asam dia mmg best giler) or korang nak makan western yang mmg made from wastern (chef dia LONDON mariii)
so..mmg tak rugi nak try k...kepada kawan2..yang nak g makan2 kat tempat nih....sila2 lar..kalo korang sesat or lost..roger saya..i will guide u...serius..sangat suke kat tempat nih...tengok sunset..angin laut pada waktu malam...weee...sangat best....so...enjoy the photo ehh....

nice view huh...






dan makanan2 nya..







ehh...ini makanan jugak ker????
yer...ini gula2 hati saya....

p/s: kak linda...kita amek ur sunset pic...

2 comments:

SurayaHarris said...

SETT..PAS NI AKU G MELAKA..instinct aku kuat aku g melaka weekend nih..jauh dr gh melaka x?alang2 tgk yaya bersalin leh mkn ikan bkr sekali..nyum2

Ida Fahani said...

erm...around 30 mins jer....meh2 datang...aku blanje ko makan ka situ