Wednesday, January 6, 2010

dimana semangat ku???

semalam...aku g jumpe SV aku....dia cakap ada 10 minggu jer lagi too settle everything...hua..punya la cuak...pastu dia tanya aku aper yang aku dah buat...aku pun explainkan la condition and latest update dari A to Z...dia macam berpuas hati tp dia cakap masih tak cukup lagi..it just 20% jer...WHAT???kena la sekolah plak aku semalam ngan SV aku...ini tak boleh jadi nih.....*aduh*....lepas kena sekolah tuh dia pun bagi la comment yang agak panjang berjela...pastu siap bagi idea suh tukar sistem....tukar lagik....dah berapa kali dah cubaan untuk menukar sistem....blom aku abes study sistem yang lama dia dah bagi idea untuk upgrade ke sistem yang baru...SV oh SV...harap2 everything will goes well....aku sedang cuba untuk menelaah sistem baru nih..harap2 ini yang terakhir sbb aku dah nak masuk phase kedua which is design and implementation and target untuk start 3rd phase which is testing and troubleshooting latest by february nnt...then will start with the write up and preparing for the external presentation on april 2010....*huh*....wish me luck dear friends!!!

0 comments: