Monday, January 18, 2010

ibu dan adik saya

kesian adik saya...walaupun dia berusaha untuk tidak pakai cermin mata...akhirnya dia terpaksa akur jugak untuk pakai cermin mata..sekarang nih semua family saya dah pakai cermin mata...ayah..ibu..kakak..BIL..saya n adik saya....itu update untuk adik saya...

next plak pasal ibu saya..nak jadi kan cerita..masa adik saya nak balik shah alam malam td..tetiba jer batt kete dia kong...so..x bley nak start...try nyer try still tak bley gak...memula dia nak bawak balik kete saya yang sekarang nih mak saya pakai...pastu dia kesian kat mak saya kot..sbb keta saya kete auto..so...mula lar operasi jump start kete dia dr keta saya..mak saya sudah cuak..sbb waktu tu dah malam n adik saya nih ada masalah sket...ada 6th sense kot..bley nampak benda2 yang tak patot di lihat....nnt saya update pasal kejadian seram yang berlaku masa saya ngan dia...:(
Alhamdullilah..sekali jer proses jump start tuh...kete dia terus ok..ayah saya cakap..biar kan running kejap...so..dlm 10 minit..adik saya pun gerak la balik...so ibu saya siap anta sampai simpang jalan k...pesan kat adik saya suh ikut highway...lepas adik saya gerak 10 meter kot..ibu saya trus angkat tangan n doa...jangan la jadi apa2 buruk terhadap anak ku..pelihara lah perjalanan dia..selamatkan lah anak ku...masa tuh rasa bergegar hati n jantung saya...itu lah perasaan seorang ibu...bergenang air mata saya...sudah lama saya tak rasa sebak macamtuh...

:(

0 comments: