Tuesday, January 12, 2010

kenapa dengan aku

lately nih aku sangat gusar, khuatir and a simple word risau dengan diri sendiri....
dah berapa kali aku notice benda nih pada berlaku pada diri sendiri....paranormal nih...ayat nak gempak kan.....beberapa perkara yang tak normal berlaku.....

1) sekarang nih aku semakin kerap la blur and blank....dalam otak aku tak de benda pun n kadang2 aku sendiri tak tau apa yang aku buat n apa yang aku patut fikir...macam berada di awang-awangan...macam separuh sedar...apa kah ini...mengapa ianya terjadi...pls2...tolong..help...

2)kadang2 dalam otak aku pk lain..tapi aku akn sebut benda lain....contohnya td...g so fresh nak beli sum fruits....dalam hati n fikiran nak makan watermelon..tp sebut nak papaya...kenapa ehh

3)nih lagik satu masalah....masalah emosi kot..benda yang tak patut aku marah..aku akan marah...yang tak patut aku nangis..aku akan nangis..pada condition yang sepatutnya aku marah xplak marah...patutnya aku nangis...setitik pun ayer mata xmo kuar...jangan kata setitik..nak bergenang pun payah.....

sangat la pelik dengan keadaan nih.....kenapa dengan aku???aperkah tanda2 aku akan.............

0 comments: