Tuesday, January 12, 2010

moody sepanjang hari

kronologi cerita yang menyebabkan aku sentap n moody sepanjang hari...

730 am: masih lagik bermalas2 kat atas katil...sudah kunci jam untuk bangun kol 745am...ada msg masuk to my hp...dengan mamai2 gagah kan gak diri baca...so return the call to the msg sender tanya condition yang sebenar..sbb dr msg tuh look macam sangat rushing..cakap2 jap pastu aku just need sometime untuk menghilangkan mamai aku nih...at the end of the conversation tuh aku just tanya the exact location and kenapa bunyi cam pelik

740am: aku masih bermalas2 lagik..rugi beb 5 minit...then msg masuk lagik tanya how long it takes for me to reach there...then aku cakap la...yang aku perlu keluar and take the public transport and sekali lagi aku tanya where is the location and why its sound weird...ok salah ker aku tanya???salah ker???valid tak soalan tuh???

741am: tetiba orang tuh marah kat aku....cakap aku nih macam2....tuduh dia bukan2...aper kah???sentap dowh tetiba....hilang rasa nak bermalas2 lagik..walaupun still ada lagik 4 minit..terus amek tuala n mandi n send msg kat orang tuh kata aku akan sampai b4 kol 9am...puas ati???

sentap ok sepanjang hari...sangat moody...pagi2 dah hangin satu badan..

pastu petang nih bley plak dia cakap aku nak tak nak jer cakap ngan dia..dia tak sedar ker kenapa aku jadik camnih......

sesi menengankan diri sendiri...harap2 aku akan ok malam nih...satu kerja pun aku tak buat hari nih..hati sangat sakit...malam nih..kena berusaha dengan lebih gigih..wahai hati..bertenang k...take it easy....jangan salah tanya soalan lagik k...

2 comments:

SurayaHarris said...

hadoiiii..siapa kah gerangannya..pastila bukan aku..aku 7.45 tengah rush nak g kerja..=)

Ida Fahani said...

suraya...kalo ko yang buat aku hangin....sumpah aku tak teman ko balik semalam..