Thursday, January 14, 2010

lega sekejap

hari nih..dah boleh kot nak tarik nafas lega...nak senyum sket2...
at least aku dah ada firm foundation <---aper dah dah 2nd sem baru nak cakap strong foundation...tak..maksud aku...aku dah boleh bermula untuk fabricate circuit sbb layout diagram dah ada...credit to encik ariffudin untuk 2 modules yang encik bagi kat saya..naper xnak tunjuk dari sem lepas...kan bagus..mesti pointer saya meletup macam dynamite...hehehe...ida, bersyukur dengan rezeki yang tuhan bagi...amin..
programming part pun mcm xde masalah...sangat berharap xde masalah k...sangat tak sanggup and sangat takut kalo x cukup masa...writing jugak perlu kan belaian mesra tangan dan jari2 ku ini...di samping kehadiran miss lily kesayangan ku ini...
sangat berharap emosi saya akan stabil untuk menghadapi bulan2 terakhir hidup sebagai student...saya akan jadi lebih tabah..lebih yakin...dan yang paling penting sekali...yer ida paling penting...lebih fokus...bukan itu saja cik ida sayang...lebih banyak berdoa...ini perlu up sket...doa untuk kebaikan dan keberkatan...doa supaya diberikan ketenangan dan kekuatan untuk menghadapi ini semua...doa untuk ibu dan ayah..adik beradik...datuk nenek..saudara mara...kawan2...untuk KAMOO...semogo kita mendapat keberkatan hidup dan ketenangan jiwa...

Amin...

2 comments:

SurayaHarris said...

yeah yeah dan yeah~!I will sokong u..

Ida Fahani said...

thanx suraya.....