Tuesday, January 26, 2010

minggu yang penat

last week..sangat penat..i wish bley jadi macam superman ker..
masalah project sarjana yang masih tak settle2 lagi walaupun date for final presentation dah tetap..my GOD..sebenarnya saya memang mahu habiskan semua dengan cepat..tapi saya takbersedia lagik...sana sini tak settle..SV oh SV..
ohh..balik pada citer minggu yang penat...last thursday..pagi2 dah kalut..saya perlu jumpe dia..perlu..sangat perlu..saya dan housemate nih dah call,sms-es and email orang yang berkenaan tuh..tp seposen pun dia tak heran...langsung tak reply..hati sudah mula resah dan gelisah...awal2 pagi call dia...msuk voicemail...waduh2...lepas 10 minit tuh try lagi still sama gak..last2 terpaksa la amik option terakhir..call tempat kerja dia..masa tuh dia takde kat situ...waduh2...then mintak tolong aunty yang angkat call tuh call kan orang tuh to return my call...deal punya deal..then dia setuju nak jumpe arinih..time and place t.b.c when saya sampai kl...macam ribut la siap andthen trus naik cab g bp...sampai bp terus naik bas kol 11.30am ke kl...nasib ada housemate yang teman...b4 sampai kl call that person again to confirm kan kat mana nak jumpe..Giant 13 Shah Alam..quick plan turun bas kat monorail hang tuah to kl sentral..komuter to bt 3 the amek cab g giant..punyer la penat...takpe2 sabar ida sabar..after discuss dengan detail and chit chat jap ngan orang tu...masa untuk mengundurkan diri..so route balik sama macam route pergi tuh cuma naik monorail terus ker BTS sbb mak cik nih nak beli kasut tuk bf dia...pilih nyer pilih tak sedar waktu tu dah almost 9pm..weeee..trus naik cab g pudu and naik bas balik ke bp kol 9.30pm...dalam bas...tak sedar apa pun sbb penat sangat...sedar2 dah sampai kat trafic lite nak g ke bus stand bp and current time almost 1am...nasib la bf housemate saya nih baik hati to fetch us...terima kaseh encik izzuan...otw balik umah singgah mc d jap sbb saya sudah berjanji blanje encik driver itu makan...then trus balik umah and sampai umah dalam kol 230 am..huaarghhh..sangat penat tapi mata dah tak mengantuk...esok kena jumpe SV pulak...aduyyaiii..biler semua nih nak berakhir?

0 comments: