Monday, January 4, 2010

rumah sewa baru

erm....duduk di rumah sewa baru di semester terakhir aku di UTHM....
best gak la..malam nih....aku baru jer settle kemas bilik....walaupun bilik nih agak kecik...tp..aku rasa selesa la jugak....walaupun kadang2 aku rasa panas sket...kejap jer aku abes kemas barang2 aku...erm..barang2 aku sikit ker...atau aku yang berkemas dengan tekun dan gigih...

bila dah abes kemas barang2...time to try the internet connection....kat umah baru nih ada strymx...gosh..sangat la laju di bandingkan dengan celcom broadband....for now...i can say..byebye celcom....*puas ati*....sambil2 melayan kelajuan internet....masa untuk dinner...a cup of hot milo....sangat layan OK....aku kena kuat nih...azam tahun ini perlu dilaksanakan jugak...tak guna berazam kalo x berusaha untuk capai azam tuh.....kuat IDA kuat....kena ajar perut nih supaya tidak meminta makanan yang berlebihan lebih2 lagi pada waktu malam....pada orang2 sekeliling ku..saya sedang cuba untuk berdiet..kalo xmo diet dengan saya...jangan cuba nak rosak kan diet saya k.....

3 comments:

aZZa said...

halooooooooo.. ida...... jumpa jugak ko.. hehehe

ain.ya.nun. said...

hai ida. saje nyinggah.
kalo masih igt, aku ain. jiran kelas kat srkdtk dlu. =)

Ida Fahani said...

hye ain..mekasih singgah...x sangka bley jumpe kat sini